woensdag 27 juni 2012

Primark Fall/ Winter 2012

Het weer hier in Nederland helpt ons niet mee om een zomers gevoel te krijgen. Het lijkt eerder herfst. Misschien dat het daarom minder 'pijnlijk' is om de fall/winter collectie van de Primark te bekijken. In de collectie staan printjes zeker centraal. Er zijn verschillende te vinden van bloemen, ruitjes, barokprint, en typische winter wonderland breisels. Ik moet wel toegeven dat ik zelf niet heel erg enthousiast ben over de collectie. Er zitten wel leuke items bij zoals de jas met de leren mouwen en de accessoires, maar het meeste zou ik nooit kopen en ook niet dragen. Dat terwijl ik de kleuren van de collectie juist wel mooi vindt. De kleuren zijn typische herfstkleuren zoals bordeaux rood, donkerblauw, bruin, en grijs. Kleuren die ik zelf altijd heel erg mooi vind. Toch valt deze collectie me tegen, de printjes op de kleding vind ik niet altijd even sterk. Wel lijken de blouses die onder de kleding zit mij heel erg leuk, alleen kan je op de foto's alleen de kraagjes zien... dus 100% zeker weet ik het niet. Dat zal ik dan zelf in de Primark moeten bekijken :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten