maandag 11 juni 2012

Oh, my bag!

Eigenlijk heb ik maar twee 'goede' tassen die ik dan ook voor van alles gebruik. In mijn Invito tas probeer ik dagelijks mijn schoolboeken, agenda, broodtrommel, flesje water, mobiel, ov kaart en portemonnee te proppen. Meestal krijg ik mijn tas nog nét dicht en soms laat ik hem gewoon open staan. Daarnaast heb ik nog een Cowboy bag, die echt super stevig is. In deze tas past echt alles, mijn laptop, schoolboeken, eten en alles wat ik nog meer nodig heb om de lange schooldagen mee door te komen. De tas is perfect, alleen bleef ik er een keer mee haken aan het zadel van mijn fiets, oplossing: Omhoog springen en hopen dat je loskomt... Geen goed idee als je tas super zwaar is, resultaat: de schouderband knapte af! Op dit moment heb ik een schouderband van een reistas eraan maar de originele band was toch een stuk beter! Omdat ik nog op zoek ben naar een tas voor erbij, die niet te zwaar is, niet te duur en waar super veel inpast heb ik het internet even doorgezocht naar leuke tassen. En ik kwam zeker een paar leuke tegen. Ze voldoen niet allemaal aan mijn eisen, vooral de prijs van een paar tassen is voor mijn budget te hoog. Voor mij nog even wachten op de fantastische Vlieger en van Dam tas. Voor nu moet ik het doen met mijn Invito en Cowboy bag, maar in de toekomst, wie weet...
1. Givency - 2. Vlieger & van Dam -3. Cowboys bag - 4.Invito - 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten