vrijdag 11 mei 2012

H&M Fall 2012 Lookbook

Hoewel het nu lente is en we nog niet eens hebben genoten van de eerste zonnestraaltjes van de zomer heeft H&M alweer hun aller nieuwste herfst lookbook gepubliceerd. Geen frisse zomerse kleurtjes maar donkere tinten. Het thema waaronder de kledingstukken vallen is 'minimal meets maximal', hierbij kan je denken aan vele simpele kledingstukken gecombineerd met kleding met gedurfde vormen. Er wordt veel gebruik gemaakt van verschillende texturen, zoals sequins, wol, nep leer in combinatie met theatrale sieraden. De petten, tassen, armbanden, oorbellen en kettingen zijn zeker opvallend met mooie stoffen en grote kralen. Zelf zie ik me zeker kleding kopen van deze lijn. Ik hou niet zo van felle kleurtjes en deze collectie heeft vooral donkere kleuren. Perfect voor mij dus! De collectie bestaat uit de kleuren zwart, bordeaux rood, wit, donkerblauw, okergeel, goud, bruintinten en grijs, me gusta!



Vergeten jullie niet mee te doen aan de winactie?

1 opmerking:

  1. Wauw, ziet er goed uit!

    By the way, doe je mee met mijn giveaway!? Je kunt 2 kaartjes winnen voor House Couture!
    http://dutchblossom.blogspot.com/2012/05/giveaway-house-couture-tickets.html

    BeantwoordenVerwijderen