zondag 11 maart 2012

I like this blog: The Man Repeller

Omdat ik youtube vaak filmpjes bekijk van bloggers krijg ik ook suggesties voor andere filmpjes. Zo ook een filmpje met de naam The Man Repeller. Toegegeven, meestal klik ik de filmpjes in mijn suggestie lijst niet eens aan, dit omdat ik liever zelf zoek naar een leuk filmpje, die in mijn suggestie lijst vind ik meestal minder leuk. Toch trok dit filmpje me aan, The Man Repeller, wat zou dat zijn? Het bleek ook een blogger te zijn, een leuke ook! The Man Repeller is iemand die dingen draagt, die mannen echt haten. Hierbij kan je denken aan clogs, playsuits, eigenlijk alle dingen die je leuk vindt maar een man haat. De blog wordt beheerd door Leandra Medine. Een echte Man Repeller, met een uitpuilende kledingkast. Die ik zeker wel graag wil hebben. Als persoon komt Leandra een beetje awkward over. Dit komt waarschijnlijk mede door haar enthousiasme over haar blog en kleding. Iets wat mannen misschien ook wel af schrikt. Zo ging ze eens op 3 dates met 3 verschillende mannen. Alle drie de dates waren heel leuk, alleen wilde geen een van die mannen haar nieuwe vriendje zijn.  Toen ze hierover klaagde bij een vriendin zei die wijzelijk: 'maybe it's because you dress funny boys don't want to take you around'. Ai, misschien is fashion dan niet een goed idee, en moet ik haar kledingkast aan me voorbij laten gaan... Nope, zoals Leandra zelf zegt:"If I have to give up good fashion for a relationship, I don't want a relationship." Kom maar op met die kledingkast!
































 Ga naar : The Man Repeller

Geen opmerkingen:

Een reactie posten