zondag 4 maart 2012

H&M Summer 2012 Lookbook

H&M's nieuwste zomerse lookbook is uit met in de hoofdrol Frida Gustavsson. De kleuren in deze collectie zijn vrij simpel een champagne kleur, donkerrood, paars, roze, blauw en goud. Zelf denk ik dat dit de nieuwe items zijn voor de Trend lijn, dit omdat ik het niet geschikt vindt voor de Divided lijn of de gewone vrouwenlijn. De lijn is een combinatie van sporty chique. Strakke colorblocking crop tops en een glimmend champagne kleurig jasje met donkerrood kraagje. Zelf zou ik niet iets kopen van deze lijn. Simpelweg omdat ik denk dat het mij niet staat. Er zit maar één kledingstuk bij die ik misschien aan zou doen. Dat is de roze jurk met op de achterkant en bovenaan bij de hals een colorblocking stuk. Wel zien de stoffen er op de foto's heel erg mooi uit. Ik krijg er in ieder geval wel een luxe feeling bij. Mede hierdoor denk ik ook dat deze kleding voor de Trend lijn is bestemd die maar in een paar H&M's te krijgen is. Daarnaast vind ik dat Frida er heel erg leuk uitziet in deze shoot. Ik vind vooral haar haar hier super mooi, een beetje jaren 50 met een grote krul in haar haar.

De lijn:
Een gouden top met kokerrok met donkerrode en roze details
Een blouse, shorts en een jasje of hesje
Een champagne kleurig jasje en shortje met donkerrode details
Een champagne kleurig jasje en broek en een crop-top met colorblocking details
Paarse rok, roze top met donkerrode broche
De roze jurk, mijn persoonlijke favoriet
Bron: Afbeeldingen



2 opmerkingen:

  1. Leuke kleding, maar echt geschikt voor de zomer vind ik het niet!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow ziet er veelbelovend uit, al ben ik het eens met Mysupersweetlife, niet echt geschikt voor de zomer inderdaad.. Vind de bordeaux rood tinten dr in wel echt mooi!

    Oh en ik heb pas me blog helemaal vernieuwd en vanaf vandaag post ik, misschien wil je een kijkje nemen?
    Link: http://rimocean.blogspot.com/

    Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen