dinsdag 30 oktober 2012

Workspace Inspiration


Kantoorruimtes zijn vaak niet de meest gezellige ruimtes in een huis. Als ik alleen al naar mijn eigen bureau kijk wordt ik lichtelijk depressief. Waarschijnlijk komt dit ook door de  enorme hoeveelheid rommel die er vaak op ligt. Iets wat het totaal niet gezellig maakt. Zelf heb ik een bureau dat totaal niet praktisch is. Mijn bureau heeft geen laadjes en geen kastjes waar ik mijn spullen in op kan bergen.Via pinterest kwam ik een aantal ontzettend leuke afbeeldingen tegen die laten zien dat een kantoorruimte/werkplek in huis helemaal niet zo saai, of in mijn geval rommelig, hoeft te zijn. Met een paar simpele aanpassingen kan je je werkruimte omtoveren tot een ontzettend leuke plek. Vooral de toevoeging van wat kleurrijke items maakt een groot verschil. Ook moodboards zijn op de afbeeldingen die ik heb gevonden veelvuldig aanwezig. Zelf vind ik ze heel erg leuk, helaas kan ik zelf geen moodboard maken bij mijn bureau, maar ik vind het wel een leuke touch geven om je werkplek wat meer van jou te maken.  Kijk mee naar de werkplek inspiratie die ik voor jullie heb verzameld.
workspace
workspace

workspace
workspace.

workspace
#workspace
Workspace

Wat vinden jullie van de inspiratie? Hoe ziet jullie werkplek er uit?
Je kan me volgen op: Twitter | Bloglovin | GFC

Geen opmerkingen:

Een reactie posten