zaterdag 27 oktober 2012

Halloween


Het is bijna Halloween. Nu wordt dat bij ons in Nederland niet echt groots gevierd. Het begint wel wat te komen, zo zag ik afgelopen week al wat leuke Halloween versieringen in de Xenos liggen. Maar het gróóts vieren zoals de Amerikanen doen met versierde huizen en geweldige kostuums, nee, dat kennen wij hier helaas niet zo. Erg jammer vind ik dat, zeker nadat ik op youtube een paar geweldige tutorials vond voor Halloween looks. Van schattige Minnie Mouse looks tot enge ontsnapte gevangene tutorials. Helaas hebben we hier in het Hoge Noorden geen Halloween en ook geen Carnaval waardoor ik de looks helemaal nooit kan gaan namaken. Bummer! Toch leek het me wel leuk om deze looks en tutorials met jullie te delen omdat jullie misschien wel bij de Lucky Bastards horen die wel Halloween of Carnaval vieren! Mijn favoriete Halloween look is toch wel die van de gestoorde gevangene. Vooral de make-up vind ik helemaal geweldig. Ik vind de looks van MacBarbie07 ook fantastisch. Ze maakt ook ontzettend leuke tutorials van producten die je eigenlijk zelf ook wel in huis hebt. Daarnaast ben ik gek op haar filmpjes! Ze voegt er altijd leuke muziekjes en effecten aan toe waarvan ik altijd ondersteboven ben. Ze is misschien wel lichtelijk irritant maar haar filmpjes zijn echt briljánt! Vieren jullie trouwens Halloween of Carnaval? En wat is jullie favoriete look?






Je kan me volgen op: Twitter | Bloglovin | GFC

Geen opmerkingen:

Een reactie posten